Donderdag 20 november

Vandaag gaan we naar huis. De koffers zijn gepakt. Alles paste. (we hebben er een kofferzet bij gekocht……. OEPS alweer…..). Als Wim de auto inpakt raakt hij aan de praat met een truck chauffeur. Deze man neemt onze koelbox en een van onze stoeltjes mee. Ook nog wat suiker, chocolademelk en andere levensmiddellen. Over het tafeltje zijn we zo enthousiast dat we een koffer gekocht hebben waar de het in paste…… Ook het broodrooster en het koffieapparaat gaan mee naar huis, evenals het kooktoestelletje. Op zolder voor de volgende keer.

Rustig ontbijten en dan op pad. We hebben nog een dagje. We rijden langs de AAA. Alweer kaarten halen voor de volgende keer.

Dan op weg naar het auto museum. Onderweg lonkt het strand. Zo’n mooi strand. Zulk mooi weer. We laten het auto museum voor wat het is en zoeken direct het strand op. Gelukkig voor Wim staan er ook palmbomen……. Wat een heerlijk relaxt dagje. Om half vier op weg om de auto in te leveren. Dat is nog maar 16 mijl vanaf hier. Niet voor te stellen. Zo zit je aan het strand en 16 mijl later heb je de stad doorkruist en zit je weer in de shuttle naar het vliegveld. Het ritje gaat voorspoedig. We hebben 45 minuten nodig vanaf het moment dat we vertrekken van het strand en de auto weer ingeleverd hebben.

Om 17.00 uur hebben we de koffers afgegeven en onze instapkaart ontvangen.

Op weg naar huis.

Ons vliegtuig vertrekt precies op tijd. Als we opstijgen vanaf Miami is de verwachte aankomst tijd in Amsterdam vrijdag 21 november om 10.08 uur. De vlucht verloopt voorspoedig. We slapen zelfs nog even. Rond 10.00 uur naderen we de kust van Nederland. We vinden dat we wel erg lang langs de kustlijn vliegen en erg ver naar het zuiden afzakken. Opeens zien we Rotterdam onder ons. Het blijkt dat het weer boven Amsterdam zo slecht is (zware windstoten) dat er maar 1 landingsbaan open is. We moeten 5 kwartier in de “wacht”. Ofwel 5 kwartier boven Nederland blijven cirkelen. Hiervoor blijken we echter geen brandstof genoeg te hebben. We wijken uit naar Brussel. Daar landen we om 10.15 uur. We staan hier tot 12.30 uur. Het vliegtuig wordt bijgetankt en vervolgens gaan we op weg naar Amsterdam. Hier landen we om 13.00 uur. De landing verloopt ondanks de zware wind vrijwel probleemloos. Tineke, Alfred en moeder Koning staan ons op te wachten.

Nog even wat eten en dan richting Lheebroek. Uiteindelijk zijn we om 17.30 uur thuis.